Gıda ve içecekte Türkiye’nin lider markası Ülker’in üniversiteliler için düzenlediği en parlak fikirli yarışması bizz@kampüs’e rekor başvuru geldi. Bu yıl her biri 3 kişiden oluşan 2038 takım, yarışmaya başvurdu. Öğrenciler başvurularını sosyal medya üzerinden yaptığı bizzkampüs’te bu yılın sponsoru Cafe Crown, öğrencilerin “parlak fikirlerini” dinleyecek.
Her yıl farklı bir Ülker markası ile üniversite öğrencilerinin yenilikçi projelerini anlatmalarına olanak sağlayan yarışma platformu bizz@kampus, bu yıl 5. kez öğrencilerle buluşuyor. Şimdiye dek 14.000 öğrenci ve 4.630 takımın inovatif fikirlerini sunduğu yarışma, öğrencilerden büyük ilgi görüyor.
Her yıl farklı bir Yıldız Holding markası ile üniversite öğrencilerinin yaratıcı ve stratejik düşünerek yeteneklerini geliştirebilecekleri bir proje yarışması platformu olan bizz@kampüs için 2016 yılı başvuruları, 18 Şubat 2016 – 20 Mart 2016 tarihleri arasında sosyal medya üzerinden alındı.
Yarışma, Taslak Proje hazırlık ve tesliminden oluşan birinci aşama, Final Proje ve Reklam Filmi tesliminden oluşan ikinci aşama ve Özel Jüri Önünde Final Performans, Proje Sunumu ve Ödül Töreni olmak üzere üç aşamadan oluşuyor.
Bu yıl her biri üç kişiden oluşan 2038 takımla başvuru rekoru kırılan yarışmada, üniversitelerin 2.-3.-4.sınıf ve yüksek lisans bölümlerine devam eden öğrencilerinin oluşturduğu takımlar, Cafe Crown’a yenilik katacak fikirleriyle yarışacak. Proje sahipleri, kariyeri için güçlü bir adım atma şansını yakalarken sürpriz ödüllerin de sahibi olacak.
Üniversitelerin 2.-3.-4.sınıf ve yüksek lisans bölümlerine devam eden öğrencilerinin oluşturduğu takımlar, Cafe Crown’a yenilik katacak fikirleriyle yarışacak. Proje sahipleri, kariyeri için güçlü bir adım atma şansını yakalarken sürpriz ödüllerin de sahibi olacak.
bizz@kampüs’e başvurular sona erdi. Sıra yarışmacılara bu yılın sponsoru Cafe Crown ile ilgili ayrıntılı brief paylaşımında. Yarışmacılardan, yeni ürün geliştirme dahil 360 derece pazarlama iletişimi hazırlamaları istenecek.
Jüri tarafından yapılacak değerlendirme sonrasında kazananlar final ve ödül töreninde açıklanacak. Öğrencilere gerçek bir ürün geliştirme ve pazarlama deneyimi sunan bizz@kampüs yarışmasında kazananlara maddi ödülün (1. Takıma 15.000 TL; 2. Takıma 10.000 TL; 3. Takıma 7.500 TL) yanı sıra Yıldız Holding’de staj yapma hakkı da tanınıyor.
GIDAHATTI DERGİSİNİ ÜCRETSİZ İNDİRİN
(22)