Gelişmenin yenilenme ile mümkün olacağı inancıyla 2016 yılını yenilenme mottosuyla karşılayan Türk Plastik Sanayicileri Araştırma, Geliştirme ve Eğitim Vakfı PAGEV, daha modern ve dinamik bir yüze “merhaba” dedi. PAGEV, yeni kurumsal kimlik, logo ve web sitesi ile PAGÇEV’in yeni kahramanı “PAG”ı sektör temsilcilerinin buluştuğu geleneksel iftar yemeğinde tanıttı.
Türk Plastik Sanayicileri Araştırma, Geliştirme ve Eğitim Vakfı’nın (PAGEV) geleneksel iftar yemeği, bu yıl çok başka bir anlam taşıdı. PAGEV, düzenlediği iftar yemeği ile yeni kurumsal kimliğini plastik sektörünün önemli aktörleri, sektörün tüm sivil toplum örgütleri ve sektöre destek veren çeşitli kurum ve kuruluşlarının oluşan 800 seçkin davetliye tanıttı.
Polimer tanesinden yola çıkıldı
27 yıllık sektör deneyimini yenilenen logo ve kurumsal kimliği ile pekiştiren PAGEV daha modern ve dinamik bir yapıya kavuştu. PAGEV’in yeni logosu tasarlanırken bir polimer tanesinin kıvrılarak “P” harfini oluşturması temel alındı. “P” harfinin alt kısmındaki damla formu plastiğin hammaddesi petrolü simgelerken, üst kısmındaki yeşil form hem bir damlayı hem de bir yaprağı anımsatarak vakfın doğaya duyduğu saygıyı ve sürdürülebilirliğe verdiği önemi gözler önüne seriyor.
“P” harfinin bir sayfa gibi kıvrılması, vakfın eğitim ve araştırmaya verdiği değeri sembolize ediyor. Ayrıca petrol rengiyle doğayı simgeleyen yeşilin bir araya gelmesi, PAGEV’in birleştirici gücünü tek bir karede topluyor.
Kurumsal kimlik ve logo ile değişim rüzgarını başlatan vakıf listeye güncel trendler ile sektör temsilcilerinin eğilim ve ihtiyaçlarını dikkate alarak yenilediği web sitesini de ekledi. Yeni kurumsal adresini www.pagev.org olarak değiştiren vakıf, hem tasarım hem içerik dizini sayesinde ziyaretçilerine site için dolaşımda kolaylık sağlarken, bilgiye pratik ve hızlı bir biçimde ulaşma imkanı sunuyor.
Geri dönüşümün yeni kahramanı PAG!
PAGEV tarafından kurulan Türkiye’nin ambalaj atıkları yetkilendirilmiş kuruluşu Türk Plastik Sanayicileri Araştırma, Geliştirme ve Eğitim Vakfı Geri Dönüşüm İktisadi İşletmesi’nin (PAGÇEV) sevimli kahramanı da yenilendi. “PAG” ismi verilen yeni kahraman, tüm geri dönüşüm etkinliklerinde atık ve geri dönüşüm konusunda çocukları eğlendirerek bilgilendirecek.
İftar yemeğindeki konuşmasında vakfın kuruluşundan bu yana birçok yenilik ve gelişmenin plastik sektörüne kazandırıldığını belirten PAGEV Yönetim Kurulu Başkanı Yavuz Eroğlu, “Plastiğin ve ülkemizin geleceğinde söz sahibi olacağımızı biliyoruz ve yeni logomuzun birleştici gücümüzü daha da artıracağına inanıyoruz. Değerlerimizden kopmadan çağa uygun daha modern bir yüze kavuştuk” dedi.
Plastikte Avrupa’da ikinci, dünyada altıncıyız
1950’li yıllarda 1,5 milyon ton olan plastiğin 2016 yılına gelindiğinde 340 milyon tona ulaştığını açıklayan Eroğlu, “Plastik çok genç olmasına rağmen oldukça hızlı büyüyen ve gelişen bir sektör. Türk plastik sektörü olarak 66 yılda Avrupa ikinciliği ve dünya altıncılığına kadar ulaştık. Bugün geldiğimiz nokta bir başlangıç. TOBB bünyesinde başkanlığını yaptığımız Plastik, Kauçuk Kompozit Sektör Meclisimizi de kurduk. Bu birliktelik ile sektörü daha ileri götüreceğiz. Türk insanının azim ve girişimciliği elimizdeki en büyük güç” diye konuştu.
Plastik herkesin hayatını iyileştirir!
Hızlı büyüyen sektörün sorunlarının da hızla büyüdüğünü vurgulayan Yavuz Eroğlu, Türk plastik sektörünün yaşadığı sorunlara değindi. Eroğlu, “Sanayicilerimizin sorunlarının çözümü için var gücümüzle çalışıyoruz. Birlik ve beraberlik içerisinde olduğumuz sürece önümüzdeki tüm engelleri ve sorunları ortadan kaldıracak ve Türk plastik sektörünü daha da ileri taşıyacağız. Plastik herkesin hayatını iyileştirir, yeter ki biz onu daha iyi anlatalım. PAGEV olarak bunun için varız” ifadelerini kullandı.
GIDAHATTI DERGİSİNİ ÜCRETSİZ İNDİRİN
(45)