Saray Bisküvi, bayrama özel klasiklerini tüketicisi ile binlerce noktada buluşturmayı ve pazar payını artırmayı hedefliyor. Sürdürülebilir ve kârlı büyümeyi bir iş modeli olarak benimsediklerini belirten Saray Bisküvi Genel Müdürü Ramazan Sümer, “Ciromuzda iç pazardan elde edilen payı yüzde 30’dan yüzde 45’e çıkarmayı, iç ve dış pazardaki payımızı artırmayı hedefliyoruz” dedi.
Bir Saray Holding kuruluşu olarak temelleri 1961 yılında atılan ve 1981 yılında markası tescillenen Saray, bu yıl 35. yılını kutluyor.
Saray Bisküvi, bugün 110 ülkede, tüketicinin damak zevkine uygun 400’ü aşan geniş ürün gamıyla yolculuğuna devam ediyor. Her yıl onlarca yeni ürünü tüketicisiyle buluşturan Saray Bisküvi, yılda 50 bin ton üretim yapıyor. Bu oranın yaklaşık yüzde 60’ını çikolatalı ürünler ve şeker ürünleri oluşturuyor.
Giderek daha çok ülkede önemli bir marka değerine sahip olan Saray Bisküvi, yenilikçiliğe ve inovasyona verdiği önemi bir kez daha kanıtlayarak, bayrama özel ürünleri ile tüketicinin karşısına çıktı. Hem sektör hem de marka bazında ürün portföylerinin dünyadaki trendler ile aynı çizgide ilerlediğini belirten Saray Bisküvi Genel Müdürü Ramazan Sümer, “Katma değerli ve tüketici beğenisi yüksek ürünlerimize odaklandığımız bir büyüme hedefimiz var. Bu bayrama özel ön plana çıkaracağımız klasiklerimizi Madlen, çikolata tutkunlarının hayır diyemeyeceği tatlı sürprizlere sahip Cevher, lezzeti tüm dünyaca bilinen ülkemizin fındıkları, süt, pirinç patlağı ve Hindistan cevizinden oluşan Roll Rex Truffles çikolatalarımız, Mix dolgulu yumuşak şeker gibi özel ürünlerimiz oluşturuyor” dedi.
Hem yurt içinde hem de dünya çapında bilinen ve sevilen bir marka olmayı hedeflediklerinin altını çizen Sümer, sözlerini şöyle sürdürdü:
“Stratejik iş planlarımıza göre 2020 yılına kadar birleşik büyüme oranımızı ortalama yüzde 25 olarak belirledik. Önümüzdeki dönemde mevcut markamızı ve kurumsal altyapımızı güçlendirerek yurt içi ve yurt dışı pazarlarda daha da aktif rol üstlenmeyi planlıyoruz.
Sürdürülebilir bir büyüme ve iş modelini benimsiyoruz. Her geçen yıl kendimizi farklı alanlarda geliştiriyor ve markamıza değer katmaya devam ediyoruz. Ar-Ge çalışmalarını vazgeçilmezlerimiz arasında tutuyor, hep daha iyisi ve yenisi için yatırım yapıyoruz. Ciromuzda iç pazardan elde edilen payı yüzde 30’dan yüzde 45’e çıkarmayı, iç ve dış pazarlardaki payımızı artırmayı hedefliyoruz.”
Turquality’den aldıkları güçle yurt dışındaki faaliyetlerini daha da artırmaya başladıklarını ve yeni pazarlara girdiklerini anlatan Saray Bisküvi Genel Müdürü Ramazan Sümer, “Türkiye’nin 500 milyar dolarlık 2023 yılı ihracat hedefine ulaşmasında biz de payımıza düşen görevi yerine getirmek için çok çalışıyoruz. Şu ana kadar yaptığımız çalışmalar ve Turquality vizyonu ile yurt dışında sürekli olarak yeni pazarlar araştırıyor, bulunduğumuz yerlerde yatay ve dikey büyümeler gerçekleştiriyoruz” ifadelerini kullandı.
GIDAHATTI DERGİSİNİ ÜCRETSİZ İNDİRİN
(6)