Türkiye’nin en değerli 85. Markası ve Cumhuriyet ile yaşıt olan Şahin Sucukları, İSO İkinci 500 Büyük Sanayi Firması sıralamasında 125 basamak birden tırmanarak 182. sıraya yükseldi.
Türkiye’nin en köklü sucuk üreticisi Şahin Sucukları, İstanbul Sanayi Odası’nın (İSO) her yıl hazırladığı “Türkiye’nin İkinci 500 Büyük Firması” 2015 yılına ilişkin sıralamasında, “125 basamak birden” tırmanarak, 182. sıraya yükseldi.
Et ve et ürünleri sektörünün yenilikçi firması Şahin’ in Yönetim Kurulu Danışmanı Hakan Sinangil, prestijli uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından gerçekleştirilen “Türkiye’nin En Değerli 100 Markası-2016” araştırmasında, “AA” notuyla, “Türkiye’nin En Değerli 85. Markası” olarak belirlendiğini de anımsatarak, “Tüm bunlar birer tesadüfün sonucu değil; şirket yönetimi, tüm çalışanlarımız, bayilerimiz, tedarikçilerimizin emek ve çabaları ve elbette en önemli ve değerlisi tüketicilerimizin tercihinin sonucudur” dedi.
Sinangil, şunları kaydetti: “Yaptığımız yenilikçi yatırımların da pozitif etkisiyle 2015 yılı büyüme hızında sektör ortalamasının üzerine çıktık ve dolayısıyla İSO İkinci 500 firma arasında çok büyük bir sıçrama yaparak zirveye doğru ilerleme başarısını gösterdik. Yaptığımız yenilikçi yatırımların odağına her zaman tüketici ihtiyaçlarını koyduk; yatırım stratejilerimizi her zaman tüketicilerin güncel piyasa taleplerine dayandırarak hazırladık ve bu önemli sıralamada öne çıktık.”
Şahin Sucukları’nın 1923 yılından, Türkiye Cumhuriyet’in kuruluşundan bu yana Anadolu’nun en eski geleneksel gıda üretimine dayanan bir geçmişi olduğunu vurgulayan Sinangil, “Cumhuriyetimiz ile yaşıt ve yüzde 100 Türk/Anadolu sermayesi, halkımızın markası olan Şahin’ in bu hızlı gelişiminde en büyük pay halkımızın verdiği destek olduğunu düşünüyoruz” dedi ve ekledi:
“Şahin olarak, bizim birinci önceliğimiz müşterilerimizin talep ve ihtiyaçlarıdır; tüm operasyonlarımızda tamamen müşteri odaklı bir yönetim anlayışıyla hareket ederiz; çünkü biliriz ki, aslında müşterilerimizin talep ve ihtiyaçlarını karşılamaya dönük tüm ürünler, aynı zamanda ülkemizin kalkınmasını ve çağdaş bir toplum olarak gelişmesine destek olan çabalardır.”
Müşterilerin taleplerini karşılamaya odaklı araştırma-geliştirme (Ar-Ge) çalışmalarına da ağırlık verdiklerini vurgulayan Sinangil, “Özellikle yenilikçi bir şirket olarak, marka yönetim stratejilerimizi, odağını bu temel ilkelerimizin oluşturduğu her türlü yeniliğe açık tutuyoruz” diye konuştu.
(4)