Türk perakende sektörünün köklü kuruluşu Migros Grubu, doğal gıda online alışveriş markası Tazedirekt’i sevenleriyle yeniden buluşturuyor. Migros Ticaret A.Ş. Genel Müdürü Özgür Tort, “Tazedirekt’in marka vaadi ile bizim tazeliğe verdiğimiz önem son derece uyumlu” dedi.
Doğal gıda online alışveriş markası Tazedirekt, Migros Grubu ile geri dönüyor ve kaldığı yerden devam ediyor. 2014 yılı sonunda kurulan, doğal ve yerel gıdaları kaynağından tüketici ile buluşturan Tazedirekt, verimlilik sorunlarını gerekçe göstererek geçtiğimiz Şubat ayında hizmetlerini durdurmuştu.
15 ay boyunca büyük bir başarı grafiği yakalayan Tazedirekt, tüketicilerle kurduğu bağı kaldığı yerden, bu kez Macrocenter ile devam ettirecek.
“Tazedirekt’e Macrocenter ile yeniden hayat veriyoruz”
Tazedirekt’in Macrocenter’ın operasyonel deneyimi ile yoluna devam edeceğini söyleyen Özgür Tort, “Migros Grubu, 62 yıllık tecrübesinde farklı alışveriş deneyimlerini koruyarak müşterilerinin tercihlerine yakın durdu. Bu çerçevede kısa sürede tüketicinin ilgisiyle karşılanmış, gönlünde gerçek bir yer edinmiş Tazedirekt’in operasyonel sebeplerle varlığını sürdürememiş olmasından dolayı üzüntü duyduk. Bu nedenle, Tazedirekt markasının yaşadığı operasyonel sorunları, Macrocenter’ın kuvvetli altyapısı ve hizmet kalitesiyle aşarak, müşterilerinin alışkın oldukları lezzetlere Tazedirekt ile ulaşmalarını sürdüreceğiz” dedi.
Tazedirekt’in, doğal ürünleri kaynağından tüketicilere ulaştıran, az zamanda büyük işler yapmış önemli bir teknoloji yatırımı olduğunu belirten Özgür Tort, “Taze kavramı bizim ayrışan özelliğimiz. Bu nedenle bir rakibimizin bu yönlü çalışmalarının güçlenerek devam etmesini önemsedik. Tazedirekt, geniş bir müşteri portföyü tarafından ayrışan özel bir hizmet. Bu markanın felsefesini koruyarak, vaad ettiği hizmeti sürdürebilmesi için çalışmaları başlattık. Kendimize çok yakın bulduğumuz bu alanın daha gidecek çok yolu olduğuna inanıyoruz.” Diye konuştu.
“Tazedirekt tüm sevenleriyle yeniden buluşacak”
Özgür Tort, “Zaman içinde operasyonel verimlilik ve altyapı sorunları nedeni ile Tazedirekt hizmetlerini sürdüremez hale gelmişti. Zira perakende sektöründe verilen hizmet, ürün kalitesi ve ürün çeşitliliği kadar verimlilik de beraber ele alınması gereken önemli bir unsur. Bu sebeple, Tazedirekt’in ayrı bir alışveriş platformu olarak, DNA’sında değişikliğe gitmeden, ‘âlâ ürün ve âlâ hizmet’ kalitesiyle kaldığı yerden devam edebilmesi için gerekli yetkinlik ve gücü sağlayacağız” ifadelerini kullandı.
Tazedirekt satışı ile ilgili olarak konuşan Tazedirekt.com’un kurucusu Hasan Aslanoba, “Tazedirekt benim çocuğum gibiydi. Çok emek verdim. Tazedirekt son 5 ayda ortalama yüzde 30’lık bir büyüme sağlamıştı. Ancak, maalesef bir takım operasyonel sorunlar nedeniyle devam ettirmemiz mümkün olmadı. Temellerini kurduğum ve kısa sürede müşterilerin gözünde ‘love brand’ olan markamı şimdi başka bir ‘Love Mark’a teslim etmiş olmaktan dolayı son derece mutlu ve huzurluyum” dedi.
(31)