ETİ Süt Burger, Nielsen Avrupa Çığır Açan İnovasyon Raporu’na girmeye hak kazanırken, ETİ Hoşbeş’in iki yeni çeşidi de raflarda yerini aldı.
Lansmanından bu yana eğlenceli burger şekli ve lezzeti ile hem çocukların hem de annelerin sevgisini kazanan ETİ Süt Burger, 2016’da hızlı tüketim sektöründeki (FMCG) 9.900 yeni ürün arasından seçilen 11 başarılı lansmandan biri olarak “Nielsen Avrupa Çığır Açan İnovasyon Raporu”na girmeye layık görüldü.
Hızlı tüketim sektörünün başarılı lansmanları
Batı ve Doğu Avrupa’nın 8 ülkesindeki hızlı tüketim sektörünün (FMCG) başarılı lansmanlarını değerlendirmek ve bu lansmanların sektöre ilham vermesini sağlamak amacıyla hazırlanan raporda yer alacak ürünler, “farklılık”, “hedeflere uygunluk” ve “başarının sürdürülebilirliği” olmak üzere 3 temel kritere göre değerlendiriliyor. “Farklılık” kriterinde ürünlerin içerik, paketleme ve boyut gibi özellikleriyle pazara sunduğu yenilik değerlendirmeye alınırken, “hedeflere uygunluk” kriterinde ciro, “başarının sürdürülebilirliği” kriterinde ise lansmanın ikinci yılında cirosal başarıdaki devamlılık esas alınıyor.
“Gücünü Sütten Alan Burger” söylemiyle ürün çeşitleri arasına her geçen gün bir yenisini ekleyen ETİ Süt Burger, sade, muzlu ve kakaolu çeşitleriyle çocuklar için birbirinden lezzetli soğuk atıştırmalıklar sunuyor.
ETİ Hoşbeş’ten kış günlerine özel!
Piyasa çıktığı günden bu yana, inceliği, kreması ve ağızda eriyen gofret yaprağı ile büyük beğeni kazanan ETİ Hoşbeş’in kışa özel yeni çeşitleri “Hoşbeş Tahin Kremalı Gofret” ve “Hoşbeş Sütlü Ballı Kremalı Gofret” de, dönemsel olarak tüketicilerle buluşmak üzere raflardaki yerini aldı.
Her biri birbirinden lezzetli çeşitleriyle kendi hayran kitlesini yaratan ETİ Hoşbeş, sadece kış dönemi için hazırladığı 2 yeni ürünü tüketicilerinin beğenisine sundu.
Bugüne kadar okulda, evde, ofiste, kısacası her yerde genç ve genç kalanların keyifli anlarının tamamlayıcısı olan ETİ Hoşbeş, durdurmama hissiyatını yeni tahin kremalı ve sütlü ballı kremalı çeşitlerinde de yaşatıyor.
“Dur Durabilirsen” söylemini her yeni çeşidinde bir kez daha hafızalara kazıyan ETİ Hoşbeş’in yeni çeşitleri için hazırlanan reklam filmi de karlı bir kış gününde geçiyor. Reklam filmi, aldıkları yeni Hoşbeş’lere kendilerini kaptıran gençlerin, kızakla kayan arkadaşlarıyla yaşadıkları eğlenceli hikayeyi anlatıyor.
Süt Burger ile Avrupa’da inovasyon sıralamasına girdi! yazısı ilk önce Gıda Haberleri, Gıda Dergisi, Tarım Destekleri üzerinde ortaya çıktı.
(28)