Franchise Expo Eurasia 2017, 13-16 Nisan 2017 tarihleri arasında Antalya Expo Center’da düzenlenecek. Fuar, özellikle Ege, Akdeniz, İç Anadolu ve Doğu Anadolu Bölgeleri’nde franchise veren öncü firmaları ve yeni yatırımcıları bir araya getirecek.
Franchise Expo Eurasia 2017 – Antalya Bayilik Fuarı’nda gıda, hizmet, emlak, iklimlendirme, eğitim, telekom-bilişim, züccaciye, enerji, tekstil-hazır giyim, kuru temizleme, kişisel bakım-medikal ürünler, büyük mağazacılık, takı-aksesuar, ayakkabı, mobilya, turizm, otomotiv ve enerji gibi farklı alanlardan yatırımcılar bir araya gelecek.
“Franchise veren firma sayısında Türkiye, Avrupa birincisi”
Her sene 20 ülkede 30’a yakın fuara imza atan Arı Fuarcılık CEO’su Savaş Kemal Burkay,şunları kaydetti:
“Avrupa Franchise Federasyonu (EFF) istatistiklerine göre, franchise veren firma sayısı konusunda Türkiye, Fransa ve Almanya gibi gelişmiş ülkeleri geride bırakarak Avrupa’da birinci sırada yer alıyor. Anadolumuz marka diyarı. Bu marka ve temsilcilerinin oluşturduğu pazarın yıllık hacmi 60 milyar dolar civarında. Franchise Expo Eurasia Furarı’nda 10.000 metrekare kapalı alanda 200-250 markanın katılımcılarına hizmet vereceğiz. Fuara 30.000’in üzerinde ziyaretçi katılımı bekliyoruz. Şimdiden, özellikle Anadolu’dan birçok firma fuar alanında yerlerini ayırttı.”
“Antalya Franchise sektörünün başkenti olacak”
Her yıl milyonlarca yerli ve yabancı turistin ziyaret ettiği, geniş ticaret ağlarına yakın olan Antalya’nın Franchise Expo Eurasia Fuarı için çok uygun bir lokasyon olduğunu belirten Burkay, şöyle konuştu:
“Antalya, Ege, Akdeniz ve İç Anadolu’nun buluşma noktasında. Çeşitli nedenlerle İstanbul’a fuar ziyaretine gelmeyen ya da gelemeyen Anadolu yatırımcıları, İzmir, Muğla, Gaziantep, Konya, Kayseri gibi şehirlerimizden bu fuara arabalarıyla 3-4 saatte gelip, yatırımlarını seçme fırsatı yakalayabilecekler. Bu durum, zincir markaların ulaşamadıkları Anadolu yatırımcılarıyla bir araya gelmelerini kolaylaştıracak. Bu fuar ile Anadolu yatırımcılarını yerli ve yabancı Franchise Marka’larıyla buluşturup, markaları yakından tanıma ve doğru yatırım seçimi yapabilmelerini sağlamayı hedefliyoruz.”
(8)