Atıştırmalık ürünler kategorisinde bir ilke imza atan Saray Bisküvi, atıştırmalık yemeyi seven aynı zamanda formuna da dikkat edenler için tasarlanan 100 kalorilik ürünler ile atıştırmalıklarını porsiyonladı. Saray’ın yeni “100 Kalori” ürünleri 6 ayrı ürün çeşidiyle 6’lı paketler halinde raflarda yerini aldı.
Saray Bisküvi, atıştırmalık yemeyi seven aynı zamanda da ne kadar yediğine dikkat edenler için “Kalorisi adında, keyfi tadında” 100 kalorilik porsiyonlanmış çok özel bir ürün grubu tasarladı.
Tatlı ve tuzlu atıştırmalıklardan oluşan yeni “100 Kalori” ürün ailesinde; 6 farklı çeşit atıştırmalık bulunuyor. Her biri 100 kalori olarak porsiyonlanmış 6 adet üründen oluşan atıştırmalık paketlerinde; Saray’ın sevilen hindistan cevizli, yer fıstıklı ve karamelli barları, çıtır gofreti, meyveli keki, baharatlı krakeri bulunuyor.
“Tüketicinin sesine kulak veriyoruz”
Güçlü, dinamik ve yenilikçi olmayı ön planda tutan, güven veren bir dünya şirketi olmayı hedeflediklerini belirten Saray Bisküvi Genel Müdürü Ramazan Sümer, yeni ürün grubuna ilişkin şunları söyledi:
“Modern yaşamın getirdiği olanaklar ile birlikte değişen yaşam tarzı, insanların beslenme alışkanlıklarını da etkileyerek günümüzün beslenme trendi; bilinçli, sağlıklı ve kontrollü beslenmeye doğru bir değişim gösterdi. Atıştırmalık kategorisinde de porsiyon kontrolü isteyen bu yeni trendin ortaya çıkması ile birlikte tüketiciler kontrollü olarak tükettikleri atıştırmalıktan keyif almaya devam ederken kaç kalori aldıklarını bilerek sağlıklı yaşam dengelerini de sağlıyorlar. Saray Bisküvi olarak, her zaman tüketicinin sesine ve ihtiyaçlarına kulak vererek sektörde ilkleri gerçekleştiriyoruz. Yeni 100 Kalori ürünlerimiz ile atıştırmalık severlere sevdikleri lezzetleri kontrollü ve ölçülü tüketebilme fırsatı sunduk.”
Ülkemizde atıştırmalık ürünler sektörünün 3,7 milyar TL civarında bir büyüklükte olduğunu belirten Ramazan Sümer, “Sektörümüz son 4 yılda ciro olarak yüzde 46 büyüdü. Tonaj olarak yaklaşık 393.768 ton olan sektörümüz bu süreçte yüzde 21 büyüme gösterdi. Tonajın yüzde 9,8’ini Sağlık Kategorisi oluşturuyor ki, bu kategori son 4 yılda yüzde 87’lik bir büyüme kaydetti. 100 Kalori ürün grubu ile başlattığımız katma değerli ve yenilikçi ürünler geliştirme konusundaki atılımı devam ettirerek, Sağlık Kategorisi’nde referans kurum olmayı hedefliyoruz” dedi.
Saray Bisküvi’nin yeni 100 kalorilik ürün grubu, tüm modern kanallarda ve zincir mağazalarda satışa sunuldu.
Powernut ile Güç Sende Roadshowu
Saray Bisküvi, hem ürünleri hem de outdoor aktiviteleri ile tüketicisine yeni deneyimler de yaşatıyor. Çikolatalı ürünler kategorisinde yapısı ve farklı tadıyla bir ilk olan Powernut ile 20-21 Ağustos’ta Kilyos’ta, 27-28 Ağustos Caddebostan’da ve 3-4 Eylül’de Bostancı Sahil Yolu’nda roadshow etkinlikleri düzenlenecek.
Dünyada giderek popüler olan “World’s Strongest Man” yarışma konsepti ile gerçekleştirilecek etkinlikler kapsamında katılımcılar, program tadım ekibi tarafından Powernut yemeye davet edilecek. Powernut ile enerji kazanan katılımcılar, Powernut t-shirtü giyerek, yarışma alanında özel beton gülleler, kütükler ve lastikler ile güç oyunları oynayacak. Platformdaki oyunları tamamlayan katılımcılara zafer podyumunda madalya takılacak.
Etkinlik sonunda hediye olarak Powernut dağıtılacak.
(11)