Barilla, bu yıl 24-25 Kasım tarihleri arasında düzenlenen turizm sektörünün önemli buluşmalarından ‘Uluslararası Resort Turizm Kongresi’nin sponsorları arasında yer aldı. Şef Foltran’ın Barilla ailesinin yeni üyeleri Collezione serisinden Trofie ve Selezione Oro Chef serisinden Tortiglioni kesme makarnaları ile hazırladığı özel mönü katılımcılardan büyük ilgi gördü.
Çalışmalarını “Sizin için iyi, gezegen için iyi” mottosuyla sürdüren Barilla, ulusal ve uluslararası seyahat endüstrisi aktörlerini 2011 yılından itibaren “Turizmin Geleceği, Geleceğin Turizmi” ana başlığı altında ağırlayan Uluslararası Resort Turizm Kongresi’nin sponsorları arasında yer aldı.
Kültür ve Turizm Bakanı Nabi Avcı’nın ana konuşmacı olarak katıldığı organizasyonda, RTK Grubu Başkanı Thomas Bösl ve TUI Grubu Chief Executive Friedrich Joussen gibi uluslararası seyahat endüstrisi aktörleri ile önemli siyasiler de konuşmacı olarak yer aldı.
Barilla’dan özel ikram
Bu yıl 6’ncısı gerçekleştirilen kongrede, Türkiye’nin turizm sektöründe 2017 yılı stratejileri görüşüldü. 800’den fazla katılımcının yer aldığı sektörün önemli buluşmasında, dünyanın lider makarna üreticisi Barilla, kongre katılımcılarına özel ikram yaptı.
Barilla’nın Executive Chef’lerinden Fabio Foltran, etkinlikte Barilla’nın yeni lezzetlerinden olan Trofie ve Tortiglioni kesme makarnaları ile hazırladığı menüde “Pesto Genovese Soslu Kremalı Mantarlı Trofie Makarna” ve “Pesto Rosso Soslu Köz Patlıcanlı Tortiglioni Makarna”nın yanı sıra gerçekleştirdiği şovlarla katılımcıların hem gözüne hem midesine hitap etti.
Barilla Hakkında
1877 yılında makarnanın anavatanı İtalya’nın Parma kentinde küçük bir ekmek fırını ve makarna dükkânı olarak doğan Barilla, bugün Dünya’nın en önde gelen İtalyan gıda şirketlerinden biri.
Barilla, halen makarna sektöründeki dünya liderliğinin yanında, makarna soslarında Kıta Avrupası’nda, unlu mamuller (ekmek, kraker, bisküvi, çikolata kaplamalı gofretler, kekler) alanında İtalya’da, gevrek ekmek alanında ise İskandinav ülkelerinde lider konumunda.
Barilla’nın şu anda toplam 30 üretim merkezi 14’ü İtalya’da ve 16’sı İtalya dışında bulunuyor ve ürünleri 100’den fazla ülkeye ihraç ediliyor. Her yıl; Barilla, Mulino Bianco, Voiello, Pavesi, Academia Barilla, Wasa, Harrys (Fransa ve Rusya), Misko (Yunanistan), Filiz (Türkiye), Yemina ve Vesta (Meksika) markaları altında dünyanın dört bir yanındaki sofralara yaklaşık 1,7 milyon ton gıda ürünü sunuluyor.
(2)