Günün dinamizmine eşlik eden DİMES GO, tüketicilerini, Türkiye’nin, yaşadıkları kentin ya da yaşadıklarını anın güzelliklerini keşfetmeye, deneyimlerini paylaşmaya davet ediyor. “Keşfe Başla!” sloganı ile tüketicisini harekete geçiren DİMES Go reklam filmini, gençler tarafından büyük bir sevgi ve ilgiyle takip edilen sanatçı Can Bonomo seslendirdi.
Türkiye’nin ilk yerli sermayeli meyve suyu ve içecek sektörünün lider markalarından DİMES, hayata başka bakmaya davet ediyor.
Günün akışı içerisinde alınan birçok küçük kararın, yapılan küçük tercihlerin hayat üzerinde büyük bir pozitif etkisi olabileceğine inanan DİMES, unutulmaz yolculuklar ve tatiller, eşsiz anlar ve deneyimlerle günlük rutinlerden uzaklaşma hissini özetleyen ‘Keşfe Başla!” sloganıyla kıpır kıpır bir reklam filmi hazırladı.
DİMES, reklam filmi seslendirmesi ve müziği için, dinamizmiyle beğeni toplayan sanatçı Can Bonomo ile işbirliği yaptı.
“Keşfe Başla!” Reklam kampanyasının, hayata farklı bir gözle bakmanın gücünü vurguladığını dile getiren DİMES Marka Müdürü Burcu Karadayı Gülşen, “Can Bonomo, bu kampanyanın sesi olmak için doğal bir seçimdi. Bonomo, müziğiyle insanlara mutluluk, dinamizm aşılıyor, dinleyenlerine ilham veriyor ve bu ilhamın karşılığını da sevgi ve beğeni olarak alıyor. Bu özelliği, doğadan aldığı ilhamla hayatın her anına başka bir gözle bakan, yeniliklere öncü olan markamızın, tüketicisiyle olan ilişkisiyle birebir örtüşüyor” dedi.
DİMES Go serisi ürünlerin üzerinde, Bursa’dan Assos’a, Eskişehir’den Frig Vadisi’ne, İstanbul’dan Ballıkayalar’a kısa keşif rotaları yer alıyor.
“Ülkemizin her köşesinde güzellikler var. Anadolu’da görülüp keşfedilmeyi bekleyen çok özel yerler, hatta daha önceden gördüğümüz yerlerde, ikinci kez baktığımızda fark edeceğimiz güzellikler var” diyen Burcu Karadayı Gülşen, kampanyanın ruhunu, şu sözlerle özetledi:
“Tüketicilerimize şehri özlemek için, bir iki gün ara verelim diyoruz. Onları, aktif olmaya, ülkemizi, yaşadıkları şehre yakın rotaları ya da yaşadıkları anın güzelliklerini keşfetmeye ve kendi farklı deneyimlerini paylaşmaya davet ediyoruz. Dijital platformlardan paylaşılan deneyimler ve rotalar, 330 ml DİMES teneke kutu ürünleri üzerine resmediliyor; hayata başka bakmak isteyenlere ilham veriyor”
(4)