Türkiye’nin franchising alanındaki ilk ve tek fuarı olan Bayim Olur musun Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı, 13 Ekim’de kapılarını açacak.
Birçok firmanın franchise sayısını arttırdığı, birçoğunun da ilk çıkış, gelişim ve lansman noktası olma özelliğini taşıyan Bayim Olur musun Fuarı, 13-16 Ekim 2016 tarihleri arasında CNR Fuar Merkezi’nde gerçekleştirilecek. Oyuncu Okan Karacan’ın sunacağı açılış törenine, Avrupa Birliği ve Devlet Eski Bakanı Egemen Bağış, İstanbul Sanayi Odası (İSO) Başkanı Erdal Bahçıvan ve İstanbul Valisi Vasip Şahin’in de katılması bekleniyor.
Katılımcı marka, m2 ve ziyaretçi sayısı bazında Avrupa ve Ortadoğu’nun birincisi olma özelliğini taşıyan fuar, 14. yılında, 22.000 m2 alanda, 400’e yakın yerli ve yabancı marka ve 40.000 ‘e yakın girişimcinin ziyareti ile gerçekleşecek. Medyafors Fuarcılık organizasyonu, UFRAD işbirliği ve Coldwell Banker Türkiye Ana Sponsorluğunda düzenlenecek fuarda; gıdadan ev dekorasyonuna; güzellik merkezinden gayrimenkul danışmanlığına, spor merkezlerinden cafelere, kuru temizlemeden teknolojiye kadar birçok sektörden katılımcı yer alacak.
Pazarın büyüklüğü 50 milyar dolar
2016 yılında da büyümeye devam eden franchise sektörünün pazar büyüklüğünün 50 milyar dolara ulaşması bekleniyor. Medyafors Fuarcılık Genel Müdürü Aycan Helvacıoğlu, “Kendi eko sistemini yaratan franchising sektöründe, bu yıl da önemli bir büyüme yaşanacak. Hızını arttıran markalar 2016’da da dur demeyecek. Fuarın önemli bir misyonu, Türk markalarının yurt dışına açılmasını sağlamak. Bu doğrultuda Avrupa’dan katılacak birçok ziyaretçi dışında Suudi Arabistan, Kosova, Tunus ve Katar, Dubai heyetleri Türk markaları ile görüşmeler gerçekleştirecek. İnanıyorum ki bu görüşmeler pozitif işbirlikleri doğuracak.’’ dedi.
“Markalaşma bir kültür”
UFRAD Başkanı Dr. Mustafa Aydın da, “Ufrad’ın desteklediği 25. ve Medyafors tarafından düzenlenen 14. Bayim Olur Musun Franchising Fuarı’nda bu yılda yüzlerce katılımcı markanın, on binlerce yatırımcı ile bir araya gelecek olmasından büyük mutluluk duyuyoruz. UFRAD olarak uzun yıllardır Medyafors ile yürüttüğümüz çok verimli ve başarılı işbirliğimiz sonucunda fuarımız bugün dünyanın en büyük fuarlarından biri. Asla unutmamalıyız; markalaşma bir kültürdür. Marka, sadece bir ürün logosu ya da bir kutunun üzerindeki amblemden ibaret değildir. Markalarımız ekonomimizin öncüleri, dünyaya açılan kapılarımızdır” ifadelerini kullandı.
(6)