Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF) ile dünyanın önde gelen basketbol ligi NBA iş birliğiyle düzenlenen Jr.NBA TBF Ligi, bu yıl süt ve süt ürünlerinin önde gelen markalarından SEK sponsorluğunda gerçekleştirilecek.
Bu yıl ikinci kez düzenlenen Jr.NBA TBF Ligi, SEK sponsorluğunda 11 Nisan-11 Haziran tarihleri arasında İstanbul, Ankara, İzmir ve Tarsus’taki okul takımlarının 11-12 yaş grubu öğrencilerini kendi şehirlerinde basketbol severlerle buluşturacak. NBA ve Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF) iş birliğindeki organizasyon, genç nesillere basketbolu sevdirmeyi ve basketbolun sportmenlik, saygı, pozitif düşünme ve takım oyunu gibi temel değerlerini aşılamayı hedefliyor.
SEK sponsorluğunda basketbol severlerle buluşacak olan Jr.NBA TBF Ligi imza töreni, Abdi İpekçi Spor Salonu’nda 4 Nisan Salı günü NBA Avrupa Başkan Yardımcısı Naci Cansun, TBF CEO’su Ömer Onan ve SEK adına Tat Gıda Genel Müdürü Arzu Aslan Kesimer’in katılımıyla gerçekleştirildi. İmza töreni sonunda, bu yıl Jr.NBA TBF Ligi’ne katılan okulların öğrencilerine Jr.NBA formaları teslim edildi.
“Çocuklar iyilikle büyüyecek”
Amerika’dan Afrika’ya dünyanın dört bir yanında düzenlenen ve 100 binlerce çocuğa ulaşan prestijli bir organizasyon olan Jr.NBA TBF Ligi’nin sponsoru olmaktan, TBF gibi amacı doğrultusunda başarılı işlere imza atmış bir kurum ile partner olmaktan gurur ve mutluluk duyduklarını ifade eden Tat Gıda Genel Müdürü Arzu Aslan Kesimer, “SEK İyilikle Büyütür” mottoları çerçevesinde çocukların hem fiziksel, hem de sosyal gelişimini destekleyen projeler içinde yer almaya özen gösterdiklerini söyledi. Kesimer, “Biliyoruz ki Jr.NBA Ligi’nde yer almak çocuklarımıza takım oyununun önemini aktarırken, kurallar çerçevesinde centilmence rekabet etmeyi öğrenmelerine yardımcı olacak. Amacımız, basketbol aracılığıyla geleceğimizin teminatı çocuklarımızın süt içerek ve spor yaparak gelişmesini ve daha sağlıklı bireyler olarak iyilikle büyümesini sağlamak. Sağlıklı beslenen, birbirini destekleyen, adilce mücadele eden ve takım ruhuna inanan bireylerin yetişmesi için SEK ve TBF olarak el ele veriyoruz” dedi.
Onan’dan SEK’e teşekkür
Jr.NBA TBF Ligi gibi anlamlı bir organizasyonda SEK ile olan iş birliğinden mutluluk duyduklarını belirten TBF CEO’su Ömer Onan da, “Türkiye’de basketbolun ve sporun gelişmesini hedefliyoruz. Çıktığımız bu yolda çocuklarımıza küçük yaşlarda spor kültürünü aşılamak istiyoruz. Yurtiçi ve yurtdışında yaptığımız iş birliklerimiz sayesinde Türk basketbolunun daha da kuvvetleneceği kanaatindeyiz. Jr.NBA TBF Ligi bizim çok önem verdiğimiz bir etkinlik, basketbolcu gençlerimize sağlıklı yaşam ve spor kültürünü aşılamayı hedefliyoruz. 2017 Jr.NBA TBF Ligi’nde mücadele edecek tüm çocuklarımıza ve hocalarına şimdiden başarılar diliyor ve Jr.NBA TBF Ligi sponsorumuz SEK’e de katkılarından dolayı teşekkür ediyoruz.” dedi.
NBA’in resmi çocuk basketbol gelişim programı
NBA olarak Türkiye’de basketbolun gelişimi ve gördüğü ilgiyi büyük bir heyecanla yakından takip ettiklerini belirten NBA Avrupa ve Ortadoğu Başkan Yardımcısı Naci Cansun ise şunları kaydetti:
“Basketbolun popülaritesinin etkilerinin Türkiye Basketbol Süper Ligi’nin ve Milli Takımların kalitesine ve ev sahipliği yapılan dev uluslararası organizasyonlara yansıdığını görüyoruz. Türkiye, NBA’in en tutkulu taraftar gruplarından birine ev sahipliği yapıyor. Onların desteği ile çok başarılı organizasyonlara imza atma şansı elde ediyoruz. Jr.NBA, NBA’in resmi çocuk basketbol gelişim programı. Amacımız çocuklarda hayatları boyunca hissedecekleri bir basketbol tutkusu tetikleyebilmek. NBA takımlarının isimlerinin okullara veriliyor olmasının, bu konuda önemli bir destek olduğunu düşünüyoruz. Bu seneki organizasyonumuz da eminiz geçen seneki gibi çok başarılı geçecek.”
(13)