Kardelen ve Yaylacık markalarıyla iç pazara Cardelion markasıyla dış pazara kestane şekeri üreten İlka Şekerleme, 2-5 Mayıs tarihlerinde Brezilya’da düzenlenecek Apas Feira 2016-Brezilya Gıda Fuarı’na katılacak. İlka Şekerleme Genel Müdürü Mümin Akgün, fuarda dünya genelinde yaklaşık 650 firma stant açacağını, 80 bin civarında ise ziyaretçi gelmesi beklendiğini belirtti. Gıda ve şekerleme fuarlarında Bursa’ya özgü bir ürün olan kestane şekerinin yanı sıra Bursa’yı da tanıttıklarını kaydetti.
Kardelen, 24-26 Mayıs tarihlerinde de ABD, Chicago’da düzenlenecek olan Sweets & Snacks Expo Chicago 2016 – Uluslararası Gıda, Yiyecek ve İçecek Fuarı’na katılacak. İlka Şekerleme Genel Müdürü Mümin Akgün, Brezilya’da düzenlenecek olan Apas Feira 2016’ya Güney Amerika’daki 5 ülkeden müşteriler geldiğini ve fuara ilk kez katılacaklarını kaydetti.
Akgün, “Dünya genelinden yaklaşık 650 firma stant açacak, 80 bin civarında ziyaretçi gelmesi beklenen fuarda biz dâhil 24 Türk firmasının standı olacak ve Bursa’dan katılımcı olan ilk ve tek firmayız” dedi. 24-26 Mayıs tarihlerinde bu kez Kuzey Amerika’da olacaklarını belirten Mümin Akgün, “ABD’nin Chicago kentinde düzenlenecek olan Sweets & Snacks Expo Chicago 2016’da stant açacağız. ABD’de daha önce Newyork’ta düzenlenen bir fuara katılmıştık, bu fuara ilk kez katılacağız” dedi.
19-23 Ekim tarihlerinde de Fransa’da 2 yılda bir düzenlenen ve dünyanın en büyük gıda fuarı olan Sial 2016’ya da katılacaklarını belirten Akgün, fuarlarda Bursa’yı ve kestane şekerini tanıttıklarını vurguladı.
Mümin Akgün, “İlka Şekerleme olarak dünyanın önemli gıda ve şekerleme fuarlarına katılıyoruz. Bu fuarlarda sadece Bursa’ya özgü bir ürün olan kestane şekerinin yanı sıra Bursa’yı da tanıtıyoruz” ifadelerini kullandı.
İlka Şekerleme Ticaret Müdürü Deniz Utku Özdemir ise, Kardelen markasıyla iç pazara, Cardelion markasıyla da yurt dışı pazarlara satış yaptıklarını hatırlattı. Dünya genelinde Fransızların ürettiği kestane şekerlerinin pazara hâkim olduğuna dikkat çeken Deniz Utku Özdemir, “Dünyada gıdayla ilgili yurt dışı fuarlara katılarak yaptığımız tanıtım sonrasında ürünlerimiz pazarda beğenildi. Gördüğümüz ilgiden memnunuz” dedi.
GIDAHATTI DERGİSİNİ ÜCRETSİZ İNDİRİN
(22)