Sektörünün önde gelen şirketlerinden Şahin Sucukları, kurumsal şeffaflık politikası çerçevesinde bankacılarla bir toplantı düzenledi, 2015 performans ve 2016 yılı hedeflerini açık açık anlattı.
Şahin Sucukları, Türkiye’de faaliyette bulunan, 18 bankanın ticari şube yönetim ekiplerinin katıldığı bilgilendirme toplantısında, satış, pazarlama ve finansman performans ve hedeflerini paylaşarak geçen yıl Kayseri Bölgesi’nde başlattığı “şeffaflık ve bilgi paylaşım” geleneğini devam ettirdi.
Kayseri’ de düzenlenen toplantıda: Şahin Sucukları’nın performans ve hedeflerinin sunumunu yapan Yönetim Kurulu Danışmanı Hakan Sinangil’in yanı sıra, Genel Müdür Mustafa Demirpalta, Yurtiçi Satış Müdürü Şenol Erdoğan, Ulusal Zincir Mağazalar Satış Müdürü Yusuf Baktır ve konuk olarak Brand Finance Türkiye Genel Müdürü Muhterem İlgüner konuşmacı olarak katıldı.
Şahin Sucukları Genel Müdürü Mustafa Demirpalta, şirketin tüm finansal veri ve rasyolarını, bilanço açıklamaları ve dipnotları, banka kredileri limit ve risklerini ve Şahin 724 online satış kanalı faaliyetleri ve mevcut sonuçları tüm netliği ile paylaştı.
Hakan Sinangil: Sektör ortalamasının üzerinde büyüdük
Hakan Sinangil ise toplantıda yaptığı sunumda, 2015 yılında gerçekleşen ve gerçekleşmeyen hedefleri anlattı, küresel ve ulusal düzeydeki olumsuzluklara karşın, sektör ortalamasının üzerinde büyümeyi başardıklarını vurguladı. Şahin olarak Uluslararası Pazar Araştırma Firmasına yaptırdıkları Türkiye pazar anketi sonucunu da paylaşan Sinangil, Şahin’in sucuk alanında Türkiye’nin en prestijli sucuk markası olduğu sonucunu aldıklarını, tüketicilerin görüş ve istekleri doğrultusunda yeni yapılanmaları olacağını belirterek, firma olarak özellikle et fiyatlarında düşüş sağlama ve tarım istihdamını arttırma amaçlı yaptıkları ulusal düzeyde PR ve lobi çalışmalarından bahsetti.
Şahin Sucukları yöneticileri, sunumun ardından banka yöneticilerinin sorularını da yanıtladı ve gelecek dönemlere ilişkin planlarıyla ilgili ayrıntılı bilgiler verdi.
Muhterem İlgüner: Şahin Sucukları, 100 büyük marka arasında
Toplantıya, konuk olarak katılan, Londra merkezli, dünyanın önde gelen uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’in Türkiye Genel Müdürü Muhterem İlgüner de, Şahin’in başarılı performansını dikkate değer bulduklarını ve yaptıkları detaylı araştırma sonucu Şahin’in 2016 yılı Türkiye’deki ilk 100 büyük marka sıralamasında yerini alacağını ifade etti. İlgüner, yönetim verilerine dayalı hasılat tahminleri sonucunda, paketli et konusunda yapılacak yatırımın Şahin Sucukları’nın markası üzerindeki etkisinin hesaplandığını ve yatırımın, mevcut değeri kısa vadede yüzde 89 artış ile yukarıya taşıyacağını vurguladı.
GIDAHATTI DERGİSİNİ ÜCRETSİZ İNDİRİN
(13)