Türk mutfağının 50 yıla yakın süredir vazgeçilmez lezzeti Filiz, yeni reklam filmini yayınladı. Anne ve kızı arasında, makarna tariflerindeki geleneksel ve modern tarzda farklılıkların anlatıldığı reklam filminde, nesillerin ortak tercihinin Filiz olduğuna dikkat çekiliyor.
Anadolu’nun dört bir yanından seçtiği durum buğdayından ürettiği makarnayı 50 yıla yakın süredir sofralara taşıyan Filiz’in yeni reklam filmi yayınlandı. Anneler ve kızları arasındaki özel bağa vurgu yapan reklam filmi; farklı damak tatlarına hitap eden birbirinden lezzetli tariflerin, Filiz’in geniş ürün yelpazesiyle buluşmasını konu ediyor.
Geleneksel ve modern tarzda değişik makarna tariflerini evin babasına sunan anne-kız, mutfakta tarzları farklı olsa da kalitede ortak tercihlerinin her zaman Filiz olduğunu gösteriyor.
Filiz’in lezzet dolu yeni reklam filmi, Y&R İstanbul imzasını taşıyor. Yapımcılığını PToT’un üstlendiği filmin yönetmen koltuğunda ise Ozan Açıktan var.
Filiz Hakkında:
1974 yılında Bolu’da Filiz Gıda adı ile Doğuş Grubu bünyesinde kurulan Türkiye’nin köklü makarna markası Filiz, 1994’te dünya makarna devi Barilla (İtalya) ile başarılı bir ortaklığa adım attı. Barilla’nın en önemli markalarından olan Filiz; teknoloji, bilgi birikimi ve Ar-Ge konularındaki ilerlemeler ile 1990’lardan itibaren Türkiye’nin lider makarna üreticisi konumuna geldi. Sadece özenle seçilen durum buğdayını kullanan Barilla Gıda, bugün Türk damak tadına uygun şekilde ürettiği 27 farklı Filiz makarna çeşidini tüketicilerin beğenisine sunuyor. Filiz, Türkiye’nin yanı sıra Güney Afrika’dan Japonya’ya geniş bir coğrafyada tüketiciye ulaşıyor.
(14)