Türkiye’de 2’inci kez gerçekleştirilen ve tüketicilerin oylarıyla yılın ürünlerinin belirlendiği Tüketici İnovasyon Ödülü 2017’nin kazananları açıklandı. Makarna kategorisinde Barilla Integrale, dondurma kategorisinde Golf Yogo Yoğurtlu Dondurma, gıda takviyeleri kategorisinde NBL Algae Oil, probiyotik kategorisinde NBL Probiotic Travel, ödül alan ürünler oldu.
1987’den günümüze kadar 37 ülkede 3.5 milyar tüketiciye ulaşan ve Türkiye’de 2’inci kez gerçekleştirilen “Yılın Seçilmiş Ürünü” programı kapsamında kazanan ürünler, İstanbul’da düzenlenen ödül töreniyle sahiplerini buldu. Nobel İlaç 2 ürünü, Barilla Gıda, Golf Dondurma, FHP Eviçi Kullanım Araçları ve Procter&Gamble ise birer ürünüyle ödüle layık görüldü.
Tüketici oylarıyla belirlendi
Kazanan ürünlerin tüketicilerin oylarıyla belirlendiği “Yılın Seçilmiş Ürünü” programı kapsamındaki Tüketici İnovasyon Ödülü 2017’nin kazananları, araştırma şirketi Nielsen’in 4.109 tüketiciyle yüz yüze görüşerek yaptığı anketler sonucunda belirlendi.
Son 24 ayda pazara çıkan ürünlerin katıldığı ve tüketicilerin ürünleri “albenisi”, “inovatif özelliği” ve “performansına” göre değerlendirdiği yarışmada ödül alan ürünler, Türk tüketicilerinin referansı olan Yılın Seçilmiş Ürünü (YSÜ) logosunu 1 yıl boyunca tüm iletişimlerinde taşımaya hak kazandı. Türk tüketicileri 1 yıllık süre boyunca alışveriş yaparken ödüle layık görülen ürünlerin üzerinde “Yılın Seçilmiş Ürünü” logosunu görecek.
Ödül alan markalar
Türkiye’de bu yıl 2’incisi gerçekleştirilen ve Yılın Seçilmiş Ürünü logosunu bir yıl boyunca iletişimlerinde taşımaya hak kazanan markalar: makarna kategorisinde Barilla Integrale, dondurma kategorisinde Golf Yogo Yoğurtlu Dondurma, kimyasal olmayan ev temizleyicileri kategorisinde Vileda Turbo, gıda takviyeleri kategorisinde NBL Algae Oil, probiyotik kategorisinde NBL Probiotic Travel, bebek bezi kategorisinde ise Prima Aktif Bebek oldu.
(32)