Bayram konusunda tüketicilerin de görüştüklerini aldıklarını, buna göre hazırlıklarını tamamladıklarını belirten Pladis Türkiye Başkanı Mete Buyurgan, “Çikolatada 28, şekerlemede ise 29 farklı ambalaj ile ikramlıklar tüketicisiyle buluşmak için raflardaki yerini aldı” dedi.
“Bayramda mutluluk her yerde” mesajıyla yola çıkan Ülker, yükselen talebi karşılamak için çikolata ve şekerlemede hazırlıklarını tamamladı. Ülker’in ikramlık ürünleri raflardaki yerini aldı.
Pladis Türkiye Başkanı Mete Buyurgan, “Tüketicinin ihtiyacını dikkate alan Ülker olarak aylar öncesinden hazırlıklara başladık. Çikolatada 28, şekerlemede ise 29 farklı ambalaj ile ikramlıklar tüketicisiyle buluşmak için raflardaki yerini aldı” dedi.
Tüketiciye sorduk
Ülker’in tüketicinin görüşlerine önem verdiğine dikkat çeken Buyurgan, “Yaptırdığımız araştırmalarda bayram konusunda da görüşlerini aldık. Bayramın anlamının beraberlik, heyecan, mutluluk ve renklilik olduğunu bir kez daha gördük. Tüketici ikramlık çikolata ve şekerlemelerin, bayramın ruhunu yansıtacak şekilde renkli, eğlenceli ve heyecan verici olmasını istiyor. İkramda önemli bir kriter çeşit, bolluk ve sunum. Biz de ürünlerimizde bu kriterlere önem vererek hareket ediyoruz” ifadelerini kullandı.
Bayramların tüketiciler için olduğu kadar Ülker için de önemli bir dönem olduğunu belirten Mete Buyurgan, “Hazırlıklarımız 6 ay öncesinden başlıyor. Ürünlerimizi özenle hazırlıyoruz. Tüketicilerimiz ikramlık ürünlerimiz arasından çikolatada Ülker Ece ve Ülker Çikolatine, şekerlemede ise Ülker Damla Sakızlı Toffe ve Ülker Lokumcuk’a yoğun ilgi gösteriyor” şeklinde konuştu.
Pazar lideriyiz
Ülker’in 2015 yılında da ikramlık çikolatada yüzde 32 pazar payı ile liderliğini sürdürdüğünü belirten Pladis Türkiye Başkanı Buyurgan, şöyle devam etti:
“Ülker’in bu bayram için yeniliklerinden biri ikramlık portföyünde önemli bir yer tutan Ece ve Çikolatine özel üretim poşet ambalajları. Ülker Ece dolgulu kategorisinde en büyük paya sahip, aynı zamanda kategorinin de lideri. Ülker Çikolatin ise bizim en köklü ve en özel ürünlerimizden. 1950’lerden bu yana üretiliyor.
Bir diğer yeniliğimiz Lalezar sütlü ve bitter madlen çikolata, ince yapısı ve şık kutusu ile ikramlıklar arasındaki yerini aldı. Şekerlemede ise 29 çeşitten oluşan geniş bir kategorimiz var.
Klasik şekerlemelerin yanı sıra, ilk defa Ülker fabrikalarında üretilen Lokumcuk da, en çok tercih edilen ürünler arasında yer alıyor. Ülker Lokumcuk’un limon, mandalina, böğürtlen ve elma çeşitlerine geçen yıl yeni nar ve ananas tatları da eklendi.
Ülker Toffe Damla Sakızlı, bayramların en sevilen ve en çok tercih edilen diğer lezzeti. Ülker, bu sene toffe seven tüketiciler için birbirinden lezzetli, yepyeni tatlar hazırladı. Karamel tutkunları için yeni karamelli toffe, yaz mevsiminin vazgeçilmez karpuz tadını bayramda yaşamak isteyenler için nefis karpuzlu toffe, doyasıya meyve lezzetini yaşamak isteyenler içinse böğürtlen & ahududuhı toffe tüketicilerin beğenisine sunuluyor.”
Pladis Türkiye Başkanı Mete Buyurgan, 2015’te Türkiye çikolata ve şekerleme pazarının toplam ciro büyüklüğünün 5.5 milyar lirayı geçtiğini bildirdi.
GIDAHATTI DERGİSİNİ ÜCRETSİZ İNDİRİN
(5)