Doğup büyüdüğü İngiltere’de pazar lideri olan ve dünyada 100’den fazla ülkede satılan McVitie’s Digestive bisküvileri, orijinal ve çikolata kaplamalı çeşitleriyle Türkiye’de raflarda yerini aldı. pladis MENAT&CA Pazarlama ve İş Geliştirme Direktörü Nihan Erdivan, “McVitie’s markası Norveç’ten Çin’e, Avustralya’dan Nijerya’ya kadar 100’den fazla ülkede var olan ve 20’den fazla alt ürün grubunu kapsayan asırlık bir dev marka. Biz, bu denli güçlü ve köklü bir global markayı Türk tüketicisiyle tanıştırırken ilk olarak Digestive serisi ile ilerlemeyi istedik” dedi.
McVitie’s’in Türkiye’deki ilk ürünü olan Digestive, pek çok kültürde farklı şekillerde tüketiliyor. İskandinav ülkelerinde peynirle birlikte tercih edilirken, Afrika’da özel yemeklerin yanına eşlik ediyor. Türkiye’de de olduğu gibi Avrupa’nın önemli bir bölümünde ve Asya’da bisküvi-çay ritüelinin vazgeçilmezi. pladis MENAT&CA CEO’su Mehmet Tütüncü, McVitie’s’in Türkiye’de pazara sunulmasının global sinerji hedeflerinin ilk sonuçlarından biri olduğunu belirterek, “McVitie’s lansmanımız, Godiva’yla başlayıp DeMet’s’le devam eden ve United Biscuits’le gelişen küresel büyümemizin oluşturduğu sinerjinin bir sonucudur” dedi.
100’den fazla ülkede var olan asırlık bir dev marka
pladis MENAT&CA Pazarlama ve İş Geliştirme Direktörü Nihan Erdivan da McVitie’s’in global arenadaki yeriyle ilgili, “McVitie’s markası Norveç’ten Çin’e, Avustralya’dan Nijerya’ya kadar 100’den fazla ülkede var olan ve 20’den fazla alt ürün grubunu kapsayan asırlık bir dev marka. Biz, bu denli güçlü ve köklü bir global markayı Türk tüketicisiyle tanıştırırken ilk olarak Digestive serisi ile ilerlemeyi istedik. Önümüzdeki dönemlerde McVitie’s’in diğer alt marka ve ürün kategorilerini de bu coğrafyadaki tüm lezzet tutkunlarıyla buluşturmayı hedefliyoruz.” dedi.
McVitie’s hakkında
1830 yılında İskoçya’da kurulan Carr’s ile McVittie Price ve MacFarlane Lang’in 1948 yılında birleşmesinden doğan United Biscuits’in en büyük markası olan ve 20’den fazla alt markaya sahip olan McVitie’s, İngiltere pazarının en çok tüketilen ve en popüler bisküvilerini üretiyor. İngiliz Kraliyet Ailesi’nin de doğum günü ve düğün pastalarında birinci tercihi oldu. 1893’te Kraliçe Mary ve Kral V. George’un düğün pastası, 1947 yılında İngiltere Prensesi Elizabeth ve Sir Philip Mountbatten’ın düğün pastası (2,5 m yüksekliğinde), İngiltere Kraliçesi Elizabeth’in doğum günü pastası ve torunu Prens William’ın da 2011’deki düğün pastası 1,700 McVitie’s bisküvi kullanılarak yapılmıştı. 2014 yılında Yıldız Holding bünyesine katılan, McVitie’s, bisküvi sektörünün premium markası olarak kabul ediliyor.
GIDAHATTI DERGİSİNİ ÜCRETSİZ İNDİRİN
(1111)