NESCAFÉ® Dolce Gusto® ve Grammy ödüllü müzisyan will.i.am, yaratıcılıkta birleşti. “Yaratıcılık Klasikleri Yeniden Yorumluyor” reklam kampanyası, müzik ve kahve üretim süreçlerindeki yaratıcı ortaklığa işaret ediyor.
Sıradışı yüksek kalite kahve sistemi NESCAFÉ® Dolce Gusto®, küresel düzeyde hayata geçirilen “Yaratıcılık Klasikleri Yeniden Yorumluyor” reklam kampanyasında Grammy ödüllü müzisyen will.i.am ile bir araya geldi.
Müzik ve kahve hazırlama süreçleri arasındaki yaratıcı sürecin paralelliğine dikkat çeken kampanya, üstün kalitede bir üretim için yaratıcılığın gücünü ve önemini vurguluyor. Reklam filminde will.i.am’in Otis Redding’in ikonik hiti ‘(Sittin’ On) The Dock of the Bay’i kendi eşsiz versiyonuyla nasıl yorumladığı ve NESCAFÉ® Dolce Gusto®’nun klasik bir fincan kahveyi nasıl benzersiz bir deneyime dönüştürdüğü eş zamanlı olarak izleyici ile paylaşılıyor.
Günümüzde, kahve aşıklarının, daha kaliteli ve daha sofistike kahve deneyimleri aradığı fikrinden hareket eden NESCAFÉ® Dolce Gusto®, “Yaratıcılık Klasikleri Yeniden Yorumluyor” kampanyasında kendi yaratıcılığını en önemli ilham kaynağı olarak kullanıyor ve kendini gelenekselin ötesine geçen kahve deneyimleri sunmaya adadığını anlatıyor.
Filmin yönetmenlik koltuğunda ise sektörün önde gelen yeteneklerinden Diego Contreras ve Salomon Ligthelm oturuyor.
“Kahve kategorisindeki rutine meydan okumayı seviyoruz”
NESCAFÉ® Dolce Gusto Global İş Ünitesi Başkanı Axel Touzet, yeni kampanyaya ilişkin olarak şunları kaydetti:
“NESCAFÉ® Dolce Gusto®, her zaman gelenekselin ötesine geçen bir kahve markası olagelmiştir. Bizler, sınırları zorlamayı ve kalitenin kurallarını yeniden yorumlayarak kahve kategorisindeki rutine meydan okumayı seviyoruz. En üstün kalite denildiğinde, yaratıcılığın gerçekten fark yarattığına inanıyoruz. Bu nedenle, geleneksel kahve yapma sürecinin klasik temellerinin ötesine geçiyoruz. Kendi yaratıcı dehamızı da ekleyerek daha üstün ve çarpıcı kahve deneyimleri sunuyoruz.”
will.i.am: “Kampanyanın özü yaratıcılığı incelemek”
Bir klasiği yeniden keşfetmek için yaratıcılığı kullanmayı, eşi benzeri olmayan bir süreç şeklinde tanımlayan wil.i.am, NESCAFÉ® Dolce Gusto® iş ortaklığını son derece doğal bir sonuç olarak değerlendirdi. will.i.am, “Bu işbirliğini tercih ettim, çünkü kampanyanın özünde, yaratıcılığı incelemek yatıyor. Bu da, benim kim olduğumun ve neler yaptığımın olmazsa olmaz bir parçası. NESCAFÉ® Dolce Gusto®, yüksek kaliteli, harika lezzetler sunan kahve üretmek peşinde; bu da, benim en iyi müziği yapmak konusundaki gayretimle örtüşüyor” dedi.
Yaratıcılığın klasikleri yeniden keşfi sosyal medyadan başladı
“Yaratıcılık Klasikleri Yeniden Keşfediyor” kampanyasının küresel lansmanı, will.i.am’in 31 Ağustos 2016’da 48 saat süreyle NESCAFÉ® Dolce Gusto® Facebook sayfalarında yer almaya başlamasıyla gerçekleşti. will.i.am, iki gün boyunca heyecan verici reklam filminin gösterime girmesi öncesinde kampanyanın çekimlerinde yaşanan özel sahne arkası görüntüleri paylaşıyor. Film, NESCAFÉ® Dolce Gusto®’nun tüm küresel Facebook sayfalarında ve sosyal medya kanallarında, 1 Eylül 2016’da ilk defa gösterime girdi.
Kahveseverler, kampanya filminin yanı sıra will.i.am ile NESCAFÉ® Dolce Gusto® uzmanı Ola Persson’ın yan yana röportaj verdiği ve kendi alanlarındaki klasikleri yaratıcı dokunuşlarıyla nasıl yeniden keşfettiklerini anlattıkları özel ve ilham verici dört filmi sosyal medya hesapları ve www.dolce-gusto.com.tr internet sitesi üzerinden izleyebiliyor.
(2)