Çok daha çıtır ve dolgun gevreklerle lezzetlerini yenileyen Nestlé Nesfit, kadınların yaza daha bakımlı ve pozitif bir şekilde hazırlanması için dünyanın önde gelen cilt bakım markası NIVEA ile işbirliği yaparak ortak bir kampanya düzenledi.
Güzel beslenme, güzel hareket etme ve güzel düşünme ile pozitif bir hayatı hedefleyerek kadınların yanında olan Nesfit’in Nivea ile düzenlediği kampanya ile 250 kişi, 250 TL’lik NIVEA hediye çeki, 1.000 kişi ise NIVEA hediye setinin sahibi olacak. Katılımcılar, yenilediği reçetesiyle daha da lezzetli hale gelen Nesfit ile güne güzel ve keyifli bir kahvaltı ile başlangıç yaparken, NIVEA ürünleri ile daha bakımlı ve pozitif hissetme şansını yakalayacak.
Ayrıca kampanya boyunca Nesfit’in sosyal medya hesaplarında #yazahazırlanıyorum hashtagi altında Nesfit reçeteleriyle yaz tarifleri, egzersiz videoları, yaza hazırlık ipuçlarıyla ilgili içerikler yer alacak. Ayrıca, Facebook ve Instagram üzerinden yapılacak yarışmalar aracılığıyla da kadınların yaza hazırlığı Nesfit ile desteklenecek.
Mayıs ve Haziran ayları boyunca devam edecek kampanyada hediye fırsatını yakalamak için, promosyon görseli olan paketten bir tane alarak, içinden çıkan şifreyi isim, soy isim ve adresle birlikte SMS olarak 6635’e göndermek veya nesfit.com.tr sitesindeki ücretsiz katılım formunu doldurmak yeterli.
Yenilenen Nesfit lezzetleriyle kadınlar yaza hazır
Sade, Karışık Meyveli, Ballı Bademli, Kırmızı Meyveli ve Çikolatalı çeşitleri bulunan; 5 vitamin ile demir ve kalsiyum minerallerini içeren, tam tahıllı ve yüksek lifli bir yapısı olan Nesfit, iyi ve dengeli beslenmenin aynı zamanda lezzetli olabileceğini bir kez daha gösteriyor.
Dünyanın lider beslenme, sağlık ve iyi yaşam şirketi Nestlé’nin temelleri, 1867 yılında İsviçre’nin Vevey kasabasında kimyager olan şirketin kurucusu Henri Nestlé’nin dünyanın ilk hazır bebek mamasını geliştirmesi ile atıldı. 150 yılda yeni ürünler, yeni kategoriler ile istikrarlı bir şekilde büyüyen Nestlé, bugün 500’e yakın fabrikası 339,000 çalışanı ile dünyanın neredeyse tüm ülkelerinde faaliyet gösteriyor.
1909 yılında, ülkemize giren Nestlé, 1927’de Türkiye’deki ilk çikolata fabrikasını kurarak üretime başladı. Bugün 12 kategoride 800’ün üzerinde ürünü ve 50’ye yakın markasıyla faaliyet gösteren Nestlé, Türkiye’de satılmakta olan ürünlerinin %92’sini ülkemizde üretiyor. 3500 kişiye doğrudan, 5000’in üzerinde kişiye dolaylı olarak istihdam sağlayan Nestlé, Türkiye’deki üretim üssünden başta Ortadoğu ve Kuzey Afrika olmak üzere bölge ülkelerine ihracat gerçekleştiriyor.
GIDAHATTI DERGİSİNİ ÜCRETSİZ İNDİRİN
(6)